LOL :D

Ha ha! Älskar när hon säger "Den lockiga hår" :D
 
Ni måste lysna på denna translate super kul att lyssna på! :D
1 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Sure, skriv då du följer och vilket nummer du blev och sen gör jag detsamma! :)

Svar: Följer dig som 167, Nu får du följa mig! ;)
Saga

2 - behuy - :

skriven

sv:
Tack så jättemycket :)

Svar: Det var så lite! ;)
Saga

3 Rhoda Alemayehu W Michael:

skriven

sv; följer dig nu, nr 12 blev jaag, följ tbaka ;)

4 CECILIA:

skriven

sv: blev följare 13 :)

Svar: Okej, kul! :)
Saga

5 FlizanLizan:

skriven

sv: okej då vet jag det :P
allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bra hur är det själv!? <3 ;)
Saga

6 Ida:

skriven

sv; Tack! Gör tyvärr inte bloglovinbyten, men tack ändå:)

Svar: Okej! :)
Saga

7 FlizanLizan:

skriven

sv: härligt, jadå allt e najs :D

Svar: Vad bra! ;)
Saga

8 dahlgrenalicia.blogg.se:

skriven

Sv: Tack detsamma :)

Svar: Tack, Bloglovinbyte? :)
Saga

9 Alice:

skriven

Tack desamma :)

Svar: Tack! Bloglovinbyte? <3 :)
Saga

10 dahlgrenalicia.blogg.se:

skriven

Sv: Följer dig som nr 14! :) Säg till när du följer mig och vilket nr! :)

Svar: Följer dig som numer 13, ;)
Saga

11 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Följer dig nu med, blev nummer 15 :)

Svar: Okej, Kul! <3
Saga

12 Emelie♥:

skriven

Haha, ganska kul faktiskt ^^

Svar: Jag kanske har lite konstig humor, men jag tycker faktiskt att det är kul! <3 ;)
Saga

Kommentera här: