24 Januari 2013

Dagen började med att jag vaknade ( i vardagsrummet).
Jag fick frukost på säng.
Kort från släkten,
och en ansikts massage och hemma spa's biljet: av min lille bror.
En nyckelring med Loreen: från min lilla syster.
Ett smyckes träd: av mamma och pappa.
 
Och så fick jag gå upp till mitt rum och öppna dörren och se förendringen.
Och lämmna mitt smyckesträd. Sen lev det brottom till skolan, när jag kom till skolan blev jag uppvaktad av
alla gulliga kompisar som sjöng för mig.
 
Sen när dagen var slut ( och sista lektionen blev inställd )
Åkte jag och mina kompisar hem till mig och åt tårta och kakor.
Av dem fick jag en tvål från body shop och en väska från body shop.
 
Sen kom Pappa och mormor och mina bästisar åkte.
Vi åt vidaloo ( Loreens favorit rätt ) Super gott!
 
Sen var det tårt dags och mera paket!
 
Solsidan säsong 1: från min morbror
Pressentkort på monki: från min mormor
En dyr ansikts kräm: av mormor
 
Och grand final av Mamma och Pappa.....!
 
Biljeter till Friens Arena, jag ska se melodifestivalens final!!!
Jippi!! Jag ska få se Loreen igen!!! <3
 
Tack alla underbara ni som har firat mig som en tok, vill bara säga:
Pözz på er, och Tack! <3
 
   
 
 
 

1 Fina:

skriven

Hej Minigotty! jag gillar din blogg och detdär trädet är väldigt fint tycker jag!

Svar: Tack! :)
Saga

Kommentera här: