Söndags mys!

Hej på er sötnosar! 
Igår hade jag lite söndagsmys i soffan.
Jag åkte till filmbutiken och hyrde tre filmer och köpte en marabou sommar.
Sen när jag kom hem satte jag på en av filmerna och hade supermysigt.
Igår såg jag Sex and the city 2, hade inte sett den så varför inte!?
Den var sådär. Jag hyrde även ÄLSKA MIG IGEN och A Cinderella story.
Och chokladkaka var mycket god! :)
 
 
 
 
Och för att få lite sommar kännsla, Marabou Sommar! Mmm!
Ha det bäst! Pözz Pözz <3
1 SANDRA SVÄRD MIKIC - grym:

skriven

Fin blogg!

Svar: Men tack detsamma! <3Bloglovinbyte? :)
Saga

2 Ping Lowhngren:

skriven

Oh tack skaru ha!^^
de kalrt vi kan göra ett blogglovin byte!^^ det är bara att lägga till och säga vilket nummer du fick så lägger jag till dig med!^^

Svar: Varsågod! <3så nu följer jag dig som numer 144 :)
Kram!
Saga

Kommentera här: