Kärlek! <3

Hej på er sötnosar och glad alla hjärtans dag! <3
 
Imorse när jag vaknade och gick ner för att äta frukost
låg det ett litet inslaget choklad hjärta på min plats, Tack Pappa! <3
Sen skoldagen fick jag gele hjärtan. Ikväll ska jag äta en hjärt tårta som jag har baka. 
Egentligen hade jag tänkt att bojkotta hela dagen men sen när alla började bli så gulliga mot varandra så kan man ju inte låta bli att gulla.
Tänk om det skulle vara alla hjärtans dag varje dag. Gulligt! <3
Pözz på er! <3
1 ullie:

skriven

man blir så glad för det lilla

kan ja ha blivit nr 17 ? Tyckte det va svårt att se :)
hoppas det blev en mysig tårta

Svar: Ja visst blir man! Ja nummer 17 låter rimligt. :)
Det blev en super gullig liten tårta!
Kram!
Saga

2 ullie:

skriven

trevlig helg kram

Svar: Tack detsamma! Kram! <3
Saga

Kommentera här: