Valborg idag!

Hej på er sötnosar! ♥
 
Jag har precis kommigt hem från vårt valborg's firande nu.
Det blev lite lotter och mys vid brasan såklart! 
Vi kunde haft lite mer tur med vädret kanke men annars var det super!
Hoppas ni också hade det mysigt vid eran eld! :)
Kram!
 
 
1 Elin:

skriven

Kul :)

Svar: Aaa det var rätt kul, jag sprang i en avstängd vattenrutschbana i ty luften så det var ju super nice! He he!Allt bra med dig?
Kram!
Saga

2 angelica:

skriven

låter mysigt :)


sv: ihhh måste se han live ngn daag!!

Svar: Ha ha ja det MÅSTE du! ;)Kram!
Saga

3 Malin:

skriven

-tack så mycket, jag ska försöka! <3 <3

Svar: Vad bra! ♥Du vet att vi alltid finns här för dig!
Kram!
Saga

4 Celin ★:

skriven

sv: Visst kan vi göra bloglovin byte, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

Svar: Följer dig som nummer 13 nu får du göra detsamma! :)Kram!
Saga

5 julia- fotoblogg och design. :

skriven

Åååå vad roligt!

Svar: Ja det var de! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

6 Sandra:

skriven

var med i min tävling så blir jag glad :)

Svar: Kanske det! :)följ mig på Bloglovin så blir jag glad!
Kram!
Saga

7 Emilia:

skriven

Svar: jag praktiserar på ett boende för personer med utvecklingsstörning :)

Svar: Jaha coolt ställe att praktisera på! :)Kram!
Saga

8 Josefine Johansson:

skriven

förlåt för sent svar! men har följt dig nu med! :)

blev nr 60 tror jag!

Svar: Det är lugnt! ;)Vad bra!
Kram!
Saga

9 Ebba♥:

skriven

Fin blogg, kolla gärna min

Svar: Tack söta du! ♥Det ska jag! :)
Kram!
Saga

10 Amanda Johansson:

skriven

Mysigt!

Svar: Jao det var de! :)Kram!
Saga

11 ELSA:

skriven

Svar: Okej, följer dig som nummer 61 nu!

Svar: Okej vad bra! ;)
Saga

12 Malin:

skriven

vad kul att du hade det bra :)

Svar: Ha ha ja det var kul! Hoppas att du också hade en fin valborg!Kram!
Saga

13 Emme:

skriven

SV: Ja det gör jag :)

Svar: Okej, skulle du vilja göra ett byte med mig?Kram!
Saga

14 Ebba♥:

skriven

Sv: visst jag börjar följa dig nu

Svar: Vad bra jag följer dig med blev nummer 16! :)Kram!
Saga

15 Emme:

skriven

SV: Javisst!

Svar: Okej då börjar jag följa dig nu så får du göra det samma sen!?Kram!
Saga

16 Elin:

skriven

Sv: hehe, de låter galet! :) Jodå de e bara bra, hur e de själv då? Kram

Svar: Härligt! Ha ha ja det var lite galet för när man kom ner till polen så var den inte tömd så det blev ju lite knepigt! Ha ha!
Det är bara bra med mig! :)
Några planer för helgen?
Kram!
Saga

17 angelica:

skriven

sv: ja, på lördag ska jag på ett avresemöte inför sommarens språkresa, själv? :D

Svar: Jag och några kompisar ska åka på äventyrsbad. :DKul med språkresa!
Vart ska du?
Kram!
Saga

18 Emilia:

skriven

Svar: ja, det är ganska intressant och roligt faktiskt :)

Svar: Ja det låter faktiskt roligt! :)Sen så är det ju alltid kul att kunna hjälpa till! :)
Kram!
Saga

19 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Inte mycket, varit en sväng vid poolen bara.. Du då?
Ha en fin fredag!

20 Olivia:

skriven

svar: japp, själv då? :)

Svar: Bara bra! :)Några planer inför helgen?
Kram!
Saga

21 Emme:

skriven

SV: Tack, följer dig också nu!
Kram!

Svar: Okej vad bra! :)Kram!
Saga

22 Julia:

skriven

vilken cool bild! :O
eld och allt hähä.. har du tagit bilden själv? isåfall är du cool!

Svar: Ha ha tack söta du! :)Ja, det var jag som tog den bilden! :)
Alt bra med dig?
Kram!
Saga

23 Maya:

skriven

Vilken wacker Bild!

Svar: Tack söta du! :)Allt bra med dig?
Kram!
Saga

Kommentera här: