SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN!

Hej på er sötnosar!
Här kommer svaren på era fina frågor! ♥
 
1. Favorit djur? Svar: Katt

2. Favorit maträtt? Svar: Vindaloo ( Indisk lammgryta )

3. Glass/Godis Svar: GLASS!

4. Syskon? Svar: Ja, två yngre syskon!

5. Vita/svarta kläder? Svar: Svarta!
 
6. Vilka bloggar läser du? 
Svar: Alla jag gör blogglovinbyten med.
Men mina favorit bloggar är Loreen.blogg.se och Anna Kokotos smink blogg.
 
7. Färg? Svar: Blå

8. Har du något husdjur? Svar: Ja, jag har 3 fiskar Kleva, Daisy och Pussel. ;)
 
9. Varför började du blogga? 
Svar: För att jag vill insperera andra och tycker det är kul att dela med mig av min vardag.

10. Hur länge har du bloggat? Svar: Jag startade min blogg 9/7-12 så snart ett år. :)
 
11. Vill du bli en storbloggare? Svar: Ja det skulle vara super kul! :)
 
12. I så fall tror du att du kan bli det? 
Svar: Ja det tror jag, om jag är aktiv, personlig och bloggar för att det är kul och står för vad jag skriver! 
 
13. Bloggbyte? Svar: Gärna! Säg bara till vilket nr du blev så gör jag detsamma! 

14. Va gillar du inte med bloggar ? 
Svar: När bloggaren kan göra egna designer, för det kan inte jag! :D
Ha ha nej jag bara skoja! ;) Nej jag vet inte!? Bra fråga den får jag tänka på. 

15. Favorit perfym ? Svar: Justin Bieber's Someday

16. Gillar du djur? Svar: Ja, jag älskar djur! 

17. Skulle du kunna göra video inlägg? Svar: BRA IDEA! Ja kanske det! ;)

18. Rider du? Svar: Ja det gör jag och det har jag gjort i 6 år. 

19. När fyller du år? Svar: 24 Januari :)
20. Din absolut bästa egenskap enligt dig? Svar: Accepterar alla som de är.
 

21. Den egenskap du tror att andra tycker är din bästa? Svar: Omtänksam

 

22. Hur gammal är du? Svar: 13 år


23. Största intresse? Svar: Mig själv! :D

 

24. Dröm resemål? Svar: London!

 

25. Roligaste minnet? Svar: Massor!

 

26. Sämsta/tråkigaste minnet? Svar: Det är privata minnen som jag hällst inte skriver om. Tack! ♥

 

27. Favorit frisyr? Svar: Loreen frisyr! :)

 

28. Favorit smink märke? Svar: Isadora.

 

29. Vem är din bästa kompis i klassen? Svar: Har flera!

 

30. Gillar du henne? Svar: Loreen? JA! Jag är tokig i henne!!

 

31. Är du osams med någon just nu? Svar: Nej det tror jag inte. :)

 

32. Vem är du med i skolan? Svar: Världens gulligaste!

 

33. Vilken skola går du på? Svar: Kristofferskolan!

 

34. Om du skulle börja om och blogga på en ny blogg, vad skulle den heta och vad skulle den handla om? Svar: Vet inte kanske Sagisens blogg? Den skulle handla om MIG! :D

 

35. Skulle du dela den med någon? Svar: Nej, jag gillar att vara själv ständig!

 

36. Är du kär i någon? Svar: Kanske... 

 

37. I så fall vem? Svar: Var inte så nyfiken! Du får väll ringa mig! ;)

 

38. Vem är en fjortis i din klass? Svar: Ingen. ( Änn, ) 

 

39. Vilken kille brukar du vara mest med nu förtiden? Svar: Olika.

 

40. Syftet med din blogg?                                                                                                                                  

Svar: Att insperera, dela min vardag med mina underbara läsare, och att ni som läser ska känna att de jag skriver är äkta.

Tack för era fina frågor! PussoKram! / Saga

 


1 Clara:

skriven

Så lite så!

Svar: Kram! <3
Saga

2 p h o t o g r a p h y b y siri:

skriven

ååh tusen tack!! just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en resa till London, vore jätteroligt om du ville vara med! :)
http://shal.blogg.se/2013/april/vinn-resa-till-london.html#comment

Svar: Såklart! :)Nu har jag röstat på fina dig! :)
Kram!
Saga

3 molz:

skriven

sv: jaha oj då de visste jag inte..

Svar: Ne men nu vet du de! :D
Saga

4 Josefine Johansson:

skriven

sv: visst! säg t när du har följt mig så följer jag dig sen! säg nr åxå!

Svar: Så nu följer jag dig som nr. 187Nu får du göra detsamma! :)
Kraam! <3
Saga

5 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Ja verkligen :)
Hoppas du haft en fin onsdag!

Svar: Ja det har jag! :)Hur har din dag varigt? <3
Kram!
Saga

6 angelica:

skriven

Roligt med svar :)

Svar: Tack vad kul att du gillar det! :)
Saga

Kommentera här: