My flower pictures

Hej på er sötnosar! ( Det är ni verkligen! ♥ )
 
Idag var det typ 20 grader igen! Så det är super skönt!
Jag har gått runt i en t-shirt och en par "Loreen byxor". 
Och nu kan mitt sommarintresse börja igen, att fotografera blommor!
Jag är tokig i just att fota blommor! Jag har inte kunnat göra det nu i vinter men nu är jag på G igen!!
Of course ska ni få ett litet smakprov på förra årets blommbilder, men jag vill INTE att ni tar mina bilder!
Kram Saga
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin eftermidag! Kram
 

 
 
1 linn:

skriven

sv: tack detsamma!

Svar: Tack! :)Bloglovinbyte?
Saga

2 linn:

skriven

sv: visst! :D lägg till mig och skriv vilket nr du blev så gör jag detsamma sen!

Svar: Följer dig som nr. 24Nu får du göra detsamma!
Kram
Saga

3 michelle mariolina:

skriven

Jag blev nummer 53 på din bloglovin! Så följ gärna tillbaka! :D

Svar: Absolut! Följer dig som nr. 37 nu.Kram!
Saga

4 linn:

skriven

sv: blev 54:e! :D

Svar: Okej bra! :)
Saga

5 Solin:

skriven

Sv: tack! Jag gör tyvärr inga bloglovinbyten, vill liksom att folk ska följa min blogg för att dom gillar den. :)

Svar: Okej då vet jag! :)Men då följer jag din blogg ialla fall då. :)
Om du gillar min blogg får du super gärna följa den!
Kram!
Saga

6 Saga:

skriven

Sv; Bara bra! :) Haft en bra dag då?

Svar: Ja en toppen dag! :)vad har du gjort idag då?
Kram!
Saga

7 Emelie:

skriven

Va fina bilder (:

Svar: Men tack söta du! :)Haft en bra dag?
Kram!
Saga

8 Solin:

skriven

Sv: ja vi får se, kanske så börjar jag följa den :)

Svar: Okej, vad glad jag blir! :)Kram!
Saga

9 Tove:

skriven

Du kan ju märka bilderna.. ;)
Sv: Tack så mycket

Svar: Aa just de! :) Men jag vet inte riktigt hur man gör... he he! :)Kram!
Saga

10 Anastasia:

skriven

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/steve-mcqueen.html#comment Vad gör man när man har en skitdag?

Svar: Okej! :)
Saga

11 Ping Lowhngren:

skriven

Jaa eller hur så himla najs med sol som omväxling islt för regn slask och gråa moln :c

Svar: Aaa precis! Så awesome! ;)Kraam!
Saga

12 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Min dag har varit jätte bra tack, din då?

Svar: Bara bra! :)Vad har du gjort idag då? :)
Kram!
Saga

13 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Fina bilder!
Att fota blommor är verkligen skoj! :)

SV: Åh men tack så mycket! :)

Svar: Åh ja visst är det! :)varsågod! :)
Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

14 Hanna:

skriven

Vackra bilder :)

Svar: Men tack söta du! :)Allt bra idag?
Kram!
Saga

15 Alva:

skriven

Gud va fina bilder ! :) Gillar din blogg , bloggbyte?


Svar: Men tack söta du! :)Absolut! Säg bara till vilket nummer du blev så gör jag detsamma!
Kram!
Saga

16 Jennifer :

skriven

fina bilder!

sv: Tack:D
kramis ♥

Svar: Tack fina du! :)Kram! ♥
Saga

17 Linn:

skriven

Sv; verkligen! :')

Svar: Aa! ;)
Saga

18 C:

skriven

Så fina bilder!

Svar: Tack söta du! <3Allt bra med dig?
Kram!
Saga

19 JUNITJEJ:

skriven

Fina blommor!

Svar: Ja visst var de! ♥Allt bra idag?
Kram!
Saga

20 MY VESTLUND ' :

skriven

fina bilder!

Svar: Tack söta du! ♥Allt bra med dig idag?
Kram!
Saga

Kommentera här: