Länkbyte med Alva

Hej på er sötnosar! 
 
Jag tycker ni ska kolla in denna super söta tjej's blogg.
Hon heter Alva och fyller 13 i år. Hennes blogg är personlig och väldigt fin.
 
Här är en bild från hennes senaste inlägg. För att se mer från hennes blogg TRYCK HÄR.
 
1 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Det var det! :)

Svar: Ha ha ja! :)Kram!
Saga

2 Ping Lowhngren:

skriven

Hahhaha :DD Men nu får du susa så gött kära du! ;D

Svar: Men tack det ska ja! ;DKram! :D
Saga

3 linn:

skriven

kul med länkbyte!

Svar: Ja det tycker jag med! :)Kram!
Saga

4 Amanda:

skriven

Ha en bra dag!

Svar: Tack detsamma! :)Kram!
Saga

5 Alva:

skriven

Tack söta du , har länkat din blogg med :) <3

Svar: Tack detsamma! :)Kram på dig sötnos! <3
Saga

6 linn:

skriven

sv: hihi<3

Svar:
Saga

7 angelica:

skriven

hur är det med dig idag? :D

Svar: Gulligt att du frågar! :) Det är bara bra med mig!
Hur är det med dig då?
Kram!
Saga

8 lowa:

skriven

Svar: Tusen tack! vad kul att du gillar mig´n blogg! :) Ja, säg till vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :) kram

Svar: Det var så lite! ♥Följer dig som nummer 175.
Nu får du göra detsamma! :)
Kraam!
Saga

9 Lalitta & Victoria:

skriven

Allt bra?

Svar: Jadå! :)Hur är det själv?
Kram!
Saga

10 Lalitta & Victoria:

skriven

sv: med Oss är det bra! sj? :)

Svar: Vad bra att det är bra med er då! :)Med mig är det också bra, precis som jag skrev i förra kommentaren.
Kram! ♥
Saga

11 Lalitta & Victoria:

skriven

sv: ok! :)

Svar: :)
Saga

12 Elin:

skriven

sv: haha ja eller hur! :')
visst, säg bara till när du följer mig så gör jag desamma! kram:)

Svar: Sv: Följer dig som nummer 184.Nu får du göra detsamma. :)
Kram!
Saga

13 Lowa:

skriven

Svar: hihi, <3
Okej, så bra! Följer dig med, blev nummer 56.kram :)

Svar: Okej vad bra! :)Kram!
Saga

14 angelica:

skriven

sv: jodå det är bra med mig! har din dag varit bra? :)

Svar: Helt okej! Slutade efter lunch så det var ju nice! ;)Vad har du gjort idag då?
Kram!
Saga

15 Elin:

skriven

sv: okej, jag följde dig redan haha :)

Svar: Ha ha jag följde dig redan jag med. Men jag såg det efter jag skickat frågan och då var det lite försent. Men jag följer dig fortfarande. :)Kram!
Saga

16 Elin:

skriven

sv: haha okej ;) de är lugnt, följer dig också fortfarande haha bara för att klara upp saker lite :) kram!

Svar: Ha ha okej vad bra! :DDå vet jag! ;)
Kram!
Saga

Kommentera här: