Lammisarna på 4H

Hej på er sötnosar!
Jag är på 4H nu och har precis gossat med lammisarna! :)
De är såå söta!
Här kommer lite bilder.
PussoKram!









De är ju bara föör söta!!

1 ericaandersson:

skriven

Åhh så söta!

Svar: Ja guud vad söta de var!! <3
Saga

2 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Men så söta!!

Svar: Ja guud vad söta de var!! <3
Saga

3 angelica:

skriven

Sv: hur menar du? headern? :D

Svar: Ha ha! Ja jag tror det!? Är header typ bilden man har längst upp? :DKram!
Saga

4 Thea :

skriven

Fin blogg du har! :)
Du får gärna kolla in på min blogg och se vad du tycker! :)
//Thea

Svar: Tack detsamma! :)Din blogg är superfin och jag älskar din header!
Kram!
Saga

5 Anita :

skriven

Men åå, vi har också små lammungar ute i stallet. Dom är så otroligt söta :D

Svar: Åhh! Ja, visst är lammungar bara föör söta! <3 Kram!
Saga

6 molz:

skriven

åååh vad fina

Svar: Ja det var såå söta och jag fick mata dem med nappflaska! <3
Saga

7 molz:

skriven

sv: åååh vad gosigt, de gör jag alltid hos min kusins farmor :')

Svar: Ja, lamm är ju bara föör söta! <3Det var super gulliga när jag matade dem med nappflaska! :)
Kram!
Saga

8 Hannah Danielsson:

skriven

svar: tack så mycket fina du! xx

Svar: Det var så lite! :)Bloglovinbyte?
Kraam! <3
Saga

9 Hannah Danielsson:

skriven

svar: hihi : )
ja visst, följ mig, säg till när du har följt mig så följer jag dig tillbaka! xx

Svar: Så nu följer jag dig som nummer 88 :)Kram!
Saga

10 Anonym:

skriven

Så söta :)

Sv: ja, det är headern! :)

Svar: Ja visst är de!
Jaha okej! :)
Då skulle jag gärna vilja veta hur man gjorde om sin! :)
Kram!
Saga

11 Hannah Danielsson:

skriven

svar: följer dig som numer: 43 nu! xx

Svar: Okej vad bra! :)Kram!
Saga

12 Anonym:

skriven

sv: ah, okej! Att byta header är väääldigt simpelt och jag har inte tid att göra ett inlägg just nu om det, men om du googlar "lägg in en header på din blogg" så kommer du få upp massa länkar där du kan titta och lära dig! :D

13 angelica:

skriven

sv: ah, okej! Att byta header är väääldigt simpelt och jag har inte tid att göra ett inlägg just nu om det, men om du googlar "lägg in en header på din blogg" så kommer du få upp massa länkar där du kan titta och lära dig! :D
(glömde namn osv,hhe förlåt)

Svar: Tack för tipset, men jag har gjort det! Jag kan verkligen inte! -.-Men om du skulle kunna förklara i ett inlägg skulle jag bli super glad!! :)
Kram!
Saga

14 linah brown:

skriven

så sötaaa

Svar: Ja visst är de! <3
Saga

15 Annika:

skriven

Så söta :)

Svar: Ja visst är de! <3
Saga

16 F R I D A - M A R I A:

skriven

Naawh, så söta!

Svar: Jag vet visst är de! :)
Saga

Kommentera här: