Home sweet home!

Hej sötnosar!
 
Nu är jag hemma igen.
Igår tillbringade jag ca. 4 timmar i en hämskt varm bil.
När jag kom hem tittade jag till fiskarna och det mådde faktids super bra! 
För er som inte vet det så har jag 3 Platy och 1 Siammesiskalgätare. :)
Jag åt bara en smörgås och ett glas mjölk för jag var inte så hungrig. 
Men sen när jag väll satte mig för att uppdatera så var jag tvungen att svara på 32 kommentarer! 
Så nu vill jag bara tacka er för att ni komenterar mina inlägg och att ni är så söta mot mig! 
Det betyder super mycket! ♥
 
Super fin solnedgång när jag kom hem! Så jag vara bara tvungen att fotografera! :)
Kram! ♥
 
 
 
1 Malin:

skriven

Sv: Tack detsamma!
Fin bild!!

Svar: Tack fina du! Allt bra idag?
Kram! ♥
Saga

2 emelie andersson:

skriven

sv: tack så mkt :) vad glad jag blir.
kram <3

Svar: Det var så lite! Kram! ♥
Saga

3 Wilma:

skriven

Sv : jag ska åka hem till min låtsasmamma :) vad ska du ha för dig då? :)

Svar: Nu ska jag bara ta det lugnt men i morgon så ska jagåka till stan och shoppa ännu mer! Hi hi! Kram! ♥
Saga

4 Bella:

skriven

sv: bra då! ska shoppa med en kompis, dudå? :) kram!

Svar: Jag ska i morgon ska jag shoppa och på Lördag ska jag ha kul med en kompis.Kram! ♥
Saga

5 Ida:

skriven

Fin blogg!
Jättefin bild!
Kramisar och hoppas du får en bra dag! :D <3

Svar: Tack fina du! ♥Allt bra med dig?
Kram!
Saga

6 Tove Sörensen :

skriven

Åh vad härligt att vara hemma efter en lång resa

Svar: Ja det var väldigt skönt! :)Allt bra med dig?
Kram! ♥
Saga

7 isabell:

skriven

mysig blogg :))

Svar: Tack fina du! ♥Bloglovinbyte? :)
Kram!
Saga

8 Filippa:

skriven

vill du göra bloglovinbyte? Skriv en kommentar när du följer mig så följer jag tillbaka direkt! (om du vill såklart),
ha en fortsatt bra dag! kram
min bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3969157/filippajeppssonwall

Svar: Hej nu följer jag din fina blogg som nr. 232!Nu får du göra detsamma! Kram! ♥
Saga

9 Filippa:

skriven

vill du göra bloglovinbyte? Skriv en kommentar när du följer mig så följer jag tillbaka direkt! (om du vill såklart),
ha en fortsatt bra dag! kram
min bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3969157/filippajeppssonwall

10 Alice - foto & vardag ♥ :

skriven

sv: jag blev nr 37 :)

Svar: Okej! :)
Saga

11 anna:

skriven

va göru då?

Svar: Svarar på kommentarer och ska snart åka till veterinären du då? :)
Saga

12 Malin:

skriven

Sv; Jodå allt bra med mig! Själv?

Svar: Bara bra! :)Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

13 elin:

skriven

Sv: Jag ska till Hastings som ligger i södra England, och jag håller på att längta ihjäl mig! :D

Svar: Nej, gud vad kul!Super avis jag älskar England! ;)
Saga

14 Nikaia i barcelona:

skriven

använder mig inte av det tyvärr!

Svar: Okej! :)Allt bra annars då?
Kram!
Saga

15 Helena:

skriven

Vackert det är med solnedgång!

Svar: Ja, visst är det! ♥Kram!
Saga

16 GeMina Arts:

skriven

Fin solnedgång! :) Och roligt med fiskar :) Jag har också akvarium fast ett 750 liters och där simmar inga fiskar utan två rödörade vattensköldpaddor :P

/Sara

Svar: Ja den var fin! :)Åhh gud vad gulligt med sköldpaddor! :D
Kram! / Saga
Saga

17 ullie:

skriven

kul att man får så många kommentarer syns att de saknar en :)

Hoppas din dag varit bra kram kram

Svar: Ja super kul! :)Det betyder jätte mycket för mig att ni kommenterar min blogg! ♥
Kram på dig!
Saga

18 Anita:

skriven

Vacker solnedgång :D

Svar: Tack fina du! ♥Bloglovibyte?
Saga

19 tyyra.blogg.se:

skriven

SV: Yes, själv då?

Svar: Bara bra! Kram! ♥
Saga

20 Ida:

skriven

SV:Ja det tycker jag!!!
Kramisar :)

Svar: Vad bra! :)Bloglovinbyte?
Kram! ♥
Saga

21 GeMina Arts:

skriven

Sv: Ja sköldpaddor är jätteroliga djur! :) Det kanske man inte kan tro, men de är väldigt sociala!

Svar: Gud vad gulligt vill ha! :)Vi kollade på att köpa sköldpaddor förut men det blev fiskar istället.
Med det är såå gulliga! ♥
Saga

22 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

Fin bild även om den var lite suddig :)

~Vi som bloggar, facebookgrupp~

Svar: Tack! :)Fin blogg du har! ♥
Kram!
Saga

23 Amanda:

skriven

Följa varandra via bloglovin? :)

Svar: Gärna!Säg bara till vilket numer du blev så gör jag det samma!
Kram! ♥
Saga

24 Nikaia i barcelona:

skriven

ja allt är bra själv? :)

Svar: Bara bra! :)Kram! ♥
Saga

25 Lollo:

skriven

Fin blogg :)
Haft en bra onsdag?
Kika gärna in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se
Kraaaaam♥

Svar: Ja super bra! :)Hur har din dag varigt?
Kram! ♥
Saga

26 anna:

skriven

aha okej :)

ne ja letar kamera grejor :)

Svar: Aha okej. :)Kul! vad har du gjort idag då?
Kram! ♥
Saga

27 anna:

skriven

jobbat hele dan sj då?

Svar: Har varigt på 4H.Ska snart dit igen.
Kram! ♥
Saga

28 julia:

skriven

Så fin himmel!

Svar: Ja det tycker jag med!Allt bra med dig? :)
Kram!
Saga

29 angelica:

skriven

så fin solnedgång!

Svar: Ja visst var den! :) ♥Kramizz!
Saga

30 GeMina Arts:

skriven

Sv: Ja sköldisar är underbara! :) Men fiskar är ju också mysiga! ;)

Svar: Ja, mina fiskar är faktiskt ganska sociala för att vara fiskar. ;)Och det är fint att se när de simmar.
Men små sköldisar! ♥
Saga

31 Ida:

skriven

SV:Jag gör tyvär inte bloglovin byten! :(
Men tack för du fråga! :)
Kramisar

Svar: Okej! :)Kramis! ♥
Saga

32 isabella:

skriven

Jättefin bild! Hoppas du haft en bra onsdag :)

Svar: Tack söta du! ♥Yes, du då? :)
Saga

33 Malin:

skriven

Sv; Härligt!
Gärna, säg bara till när du följer mig och vilket nr du blev så gör jag samma! :)

Svar: Nu följer jag dig som numer 29 nu får du göra detsamma.Kram!
Saga

34 En flicka som är stark:

skriven

Fin himmel :)

Svar: Ja visst var den! :)Kram ♥
Saga

35 ullie:

skriven

hihih ja det är den vi bor på österängen så inte mitt i city men trivs bra.
var bor din bror ?

Svar: Härligt! :)Min bror bor i Stockholm precis som jag, men min mormor bor på Grästorp.
Kram!
Saga

36 Daniela Berg:

skriven

tack :)allt bra med dig idag?

Svar: Varsågod! :)Ja allt är toppen bra!
Hur är det med dig?
Saga

37 Sarah:

skriven

De e så fint när de e solnedgång :)

Svar: Ja visst är det! :)Kram!
Saga

38 C:

skriven

Så fin bild!

Svar: Tack söta du! <3Bloglovinbyte?
Kram!
Saga

Kommentera här: